BIC INTRODUCEERT NIEUWE SERIE STAR WARS™ KANTOORBENODIGDHEDEN

BIC introduceert een nieuwe serie Star Wars™-kantoorbenodigdheden met de beroemde personages uit de Star Wars™-saga.

BIC maakt al meer dan 60 jaar lang hoge kwaliteit kantoorbenodigdheden voor betaalbare prijzen, voor iedereen en overal. Generaties kinderen zijn opgegroeid met het betrouwbare merk en hebben hun favoriete - en inmiddels iconische - kantoorbenodigdheden ook als volwassenen niet in de steek gelaten!

De beroemde Star Wars™-saga begon in 1977 en is wereldwijd een generatie overschrijdend fenomeen geworden, dat gevolgd wordt door miljoenen fans en aspirant-Jedi’s. Lang geleden, in een sterrenstelsel hier ver, ver vandaan vochten aanhangers van het licht tegen het duister, om het evenwicht in het universum te behouden.

Twee prachtige, tijdloze succesverhalen waar kinderen, tieners en volwassenen van genieten en die hun dag een nieuwe dimensie geven dankzij hun favoriete en iconische BIC®-kantoorbenodigdheden.

Als je een fan van de saga bent of wat fantasie wilt toevoegen aan je dagelijkse leven, vind je altijd een BIC® Star Wars™-product naar je zin … dan hoef je alleen nog maar je favoriete Star Wars™-motief te kiezen en te beslissen welke kant van de Kracht je steunt!

Tieners en volwassenen kunnen notities maken met de vierkleurige ballpoint BIC® 4 Colours®- en hun fouten corrigeren met Tipp-Ex® Mini Pocket Mouse®-correctietape ... en ondertussen wegdromen in de sterrenstelsels van Star Wars™.

Potloodgebruikers, van kinderen tot volwassenen, pakken een BIC® Evolution®--grafietpotlood om te schrijven of tekenen ...

… en kinderen zullen blij zijn met de BIC® XPen®-vulpen en de BIC ®-lijmstick voor school en thuis!

De BIC® Star Wars™-productlijn zal vanaf nu in de winkels verkrijgbaar zijn:

• BIC® 4 Colours® -ballpoint
  • BIC® XPen®-vulpen
  • BIC® Evolution® -grafietpotlood
  • BIC®-lijmstick
  • Tipp-Ex® Mini Pocket Mouse®-correctietape
  • BIC® Highlighter Grip

STAR WARS en bijbehorende kenmerken zijn handelsmerken en/of auteursrechten van Lucasfilm Ltd. en/of zijn filialen in de Verenigde Staten en andere landen. © & TM Lucasfilm Ltd.

Over BIC

BIC is wereldwijd een van de marktleiders in schrijfwaren, aanstekers en scheermessen. BIC vervaardigt al meer dan 70 jaar producten van hoogwaardige kwaliteit die voor iedereen overal ter wereld toegankelijk zijn. Hierdoor is de BIC Groep uitgegroeid tot een van de meest bekende wereldmerken. BIC verkoopt zijn producten in meer dan 160 landen en realiseerde in 2018 een omzet van € 1949,8 miljoen. BIC is genoteerd op Euronext Parijs en maakt deel uit van de beursindexen SBF120 en CAC MID 60. BIC maakt ook deel uit van de volgende duurzame indexen: : Leadership Level van de CDP (A-) en Leadership Level du module complémentaire Supplier, Euronext Vigeo – Eurozone 120, Euronext Vigeo – Europe 120, FTSE4Good indexes, Ethibel Pioneer en Ethibel Excellence Investment Registers, Ethibel Sustainability Index (ESI) Excellence Europe, Stoxx Global ESG Leaders Index.

Bezoek voor meer info de website van de Groep BIC: www.bicworld.com

BIC